Eğitim Alan Katılımcılar İçin Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni
Bu metnin amacı, TOBB UYUM Danışmanlık Anonim Şirketi (“Şirket”) tarafından işletilmekte olan “tobbuyum.com.tr”
alan adlı internet sitesinde (“Platform”), 6698 sayılı Kişisel
Verilerin Korunması Kanunu’na (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun
olarak yürütülen kişisel veri işleme faaliyeti ve kişisel verilerin korunmasına
yönelik benimsenen sistemler konusunda bilgi vermektir.
Bu metinde kişisel verilerinizin nasıl toplandığı,
kullanıldığı, paylaşıldığı ve aşağıda belirtilen diğer hususlar açıklanacaktır.
·
Şirket
sizden hangi kişisel verilerinizi toplar?
·
Şirket
kişisel verilerinizi hangi amaçla toplar?
·
Kişisel
verilerinizin toplanma yöntemleri nelerdir?
·
Kişisel
verilerin hangi hukuki sebepler ile işlenir?
·
Kişisel
verilerinizin kimlere ve hangi amaçlar ile aktarılır?
·
Kişisel verileriniz ne kadar süreyle saklanır?
·
İlgili
kişi olarak haklarınız nelerdir?
·
Kişisel
verileriniz ile ilgili başvuru ve şikayet süreci nasıldır?
Veri Sorumlusu
Kişisel verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla TOBB İkiz
Kuleler Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv. No:252 İç Kapı No:Z-24 (Sosyal
Tesisler) Çankaya/Ankara adresinde faaliyet gösteren TOBB UYUM Danışmanlık Anonim Şirketi tarafından, 6698 sayılı
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca aşağıda açıklanan kapsamda
işlenmektedir.
Hangi Kişisel Verileriniz İşlenmektedir ve Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları Nelerdir?
Veri
Kategorisi: Kimlik Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Ad ·
Soyad ·
TCKN ·
Doğum
Tarihi |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe İşlerinin
Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi
Verilmesi |
Veri
Kategorisi: İletişim Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Adres, ·
E-Posta Adresi, ·
Telefon Numarası, |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: Özlük Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Unvan ·
Uzmanlık ·
Eğitim Bilgileri ·
Mesleki Deneyim Bilgileri · Arabuluculuk Sicil No · Arabuluculuk Dosya No |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: Müşteri İşlem Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Kayıt
Olunan Eğitim Bilgileri, ·
Kargo
Bilgileri, · Arabuluculuk
Süreci Bilgi Formu |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: Hukuki İşlem Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Uyuşmazlık
Halinde Dava Dosya Bilgileri, · İhtarnameler, ·
Adli
ve İdari Makamlarla Yazışmalar, |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma / İstihbarat
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: İşlem Güvenliği Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
IP
Adresi Bilgileri, ·
İnternet
Sitesi Giriş-Çıkış Bilgileri, ·
Kullanıcı
Hesabı Bilgileri, ·
Trafik
Verileri (Bağlantı Zamanı/Süresi/vb.) |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: Finans Bilgileri |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Şifrelenmiş
Kredi Kartı Bilgileri, ·
Banka
Hesap/ IBAN Numarası Bilgileri ·
Fatura
Bilgileri |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Veri
Kategorisi: Görsel ve İşitsel Kayıtlar |
|
İşlenen
Kişisel Veriler |
Kişisel
Veri İşleme Amaçları |
·
Fotoğraf ·
Eğitim
Fotoğraf ve Video Kayıtları ·
Çağrı
Merkezi Ses Kayıtları |
·
Eğitim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Faaliyetlerin Mevzuata
Uygun Yürütülmesi ·
Finans Ve Muhasebe
İşlerinin Yürütülmesi ·
Görevlendirme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Hukuk İşlerinin Takibi Ve
Yürütülmesi ·
İç Denetim/ Soruşturma /
İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
İletişim Faaliyetlerinin
Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satın Alım
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış Sonrası
Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi ·
Mal / Hizmet Satış
Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Müşteri Memnuniyetine
Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi ·
Organizasyon Ve Etkinlik
Yönetimi ·
Reklam / Kampanya /
Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Sözleşme Süreçlerinin
Yürütülmesi ·
Ürün / Hizmetlerin
Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi ·
Yetenek / Kariyer Gelişimi
Faaliyetlerinin Yürütülmesi ·
Yetkili Kişi, Kurum Ve
Kuruluşlara Bilgi Verilmesi |
Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemleri Nelerdir?
Yukarıda kategoriler halinde sayılmış olan kişisel veriler; tarafınızca beyan edilen bilgi ve belgeler yoluyla elektronik olarak toplanmaktadır.
Kişisel Verileriniz Hangi Hukuki Sebeplerle Toplanır ve İşlenir?
Kişisel verileriniz, Şirket adına veri işleyen gerçek ya da tüzel kişiler tarafından; yukarıda sayılan amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda, Kanun’un 5. maddesinde belirtilen hukuki sebepler kapsamında işlenecektir.
Kişisel Verileriniz Kimlere ve
Hangi Amaçlarla Aktarılabilecektir?
Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi doğrultusunda ve Kanun’un 8. ve 9. maddesinde belirtilen işleme şartları çerçevesinde; hizmet ve hizmet sonrası destek faaliyetlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyetinin arttırılması, faturalama ve muhasebeleştirme işlemlerinin etkin şekilde yürütülmesi ve benzeri nedenlerle, mevzuatın gerektirdiği sebeplerle T.C Adalet Bakanlığı, T.C. Ticaret Bakanlığı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, ilgili Kayıt Kuruluşlarına, tr ağ bilgi sistemi (TRABİS) gibi ilgili bakanlıklar ile yurt içi üçüncü kişi ve kurumlarla paylaşılabilmektedir.
Bununla birlikte; talep ettiğiniz hizmetlerin yürütülmesi veya denetimi, sürekliliğinin sağlanması veri akışını zaruri kıldığı için işlediğimiz kişisel verileri belirli amaçlarla üçüncü kişilere aktarmak durumundayız.
Bu kapsamda kişisel veriler;
·
ŞİRKET’in iş ortakları, tedarikçileri,
hissedarları, grup ve iştirakleri,
·
Vergi Usul Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, Borçlar
Kanunu, İnternet Alan Adları Yönetmeliği, İnternet Alan Adları Uyuşmazlık Çözüm
Mekanizması Tebliği ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya
kuruluşlar,
·
T.C Adalet Bakanlığı, T.C. Ticaret Bakanlığı,
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, ilgili Kayıt Kuruluşları, tr ağ bilgi
sistemi (TRABİS) gibi kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları, idari merciler
ve yasal merciler,
·
Düzenleyici ve denetleyici kurumlar, resmi
merciler,
·
Yetki vermiş olduğunuz temsilcileriniz,
·
Hizmet sunan çalışanlarımız, eğitmenlerimiz,
eğitim planlama koordinatörlerimiz, danışmanlarımız,
·
Yurt içi ve yurt dışında iş birliği içinde
bulunduğumuz kişi/kurum/kuruluşlar,
·
Ticari elektronik iletilerin ve bilgilendirme
postalarının gönderilmesi konusunda hizmet aldığımız yurtiçi/yurtdışı firmalar,
·
Dış kaynak hizmet sağlayıcıları, hosting hizmet
sağlayıcıları, bilişim hizmetlerinin yürütülmesiyle ilgili olarak hizmet
aldığımız yazılım ekipleri,
·
Kullanılan Google, Microsoft, ZOOM veri
tabanları vb. yöntemler vasıtasıyla işlenen verilerin sunucularının yurt
dışında bulunması nedeniyle anılan hizmetlerin alındığı kişi ve kurumlara yurt
dışına,
· Avukatlar, vergi danışmanları ve denetimciler ile danışmanlık aldığımız kişiler de dâhil olmak üzere 3. kişilerle paylaşılabilmektedir.
Kişisel Verileriniz Ne Kadar Süreyle Saklanacaktır?
Kişisel verileriniz, toplanma amaçlarına uygun olmak kaydıyla, yasaların gerektirdiği süre boyunca saklanacaktır. Kişisel veri kategorilerine özgü saklama sürelerini belirlediğimiz kriterlere uygun hareket etmekteyiz. Saklama süresinin geçmesi halinde kişisel veriniz silinecek, anonimleştirilecek yahut yok edilecektir.
İlgili Kişi Olarak Haklarınız Nelerdir?
Veri sahipleri, Şirket’e başvurarak kendisiyle ilgili aşağıdaki hakları kullanabilir:
· Kişisel verilerinin işlenip
işlenmediğini öğrenme,
· Kişisel verileri işlenmişse buna
ilişkin bilgi talep etme,
· Kişisel verilerin işlenme amacını ve
bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
· Yurt içinde veya yurt dışında kişisel
verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,
· Kişisel verilerin eksik veya yanlış
işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme,
· Kanun’ un 7. maddesi çerçevesinde
kişisel verilerinin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
· Eksik veya yanlış verilerin
düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok edilmesini talep
ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizi aktardığımız üçüncü kişilere
bildirilmesini isteme,
· İşlenen kişisel verilerin münhasıran
otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi
aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve
· Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
Kişisel Verilerinize İlişkin Başvuru
ve Şikayet Süreci Nasıldır?
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, kimliğinizi
tespit edilebileceği belgelerle birlikte, kvkk@tobbuyum.com.tr adresi üzerinden
şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en
geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak
işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu
tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.
ÜYELİK SÖZLEŞMESİ
1. Taraflar
a) “tobbuyum.com.tr” internet sitesinin faaliyetlerini yürüten TOBB İkiz Kuleler Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv. No:252 İç Kapı No: Z-24 (Sosyal Tesisler) Çankaya/Ankara adresinde mukim TOBB UYUM Danışmanlık Anonim Şirketi (Bundan böyle “TOBBUYUM” olarak anılacaktır.).
b) “tobbuyum.com.tr” internet sitesine üye olan internet kullanıcısı (Bundan böyle "Üye" olarak anılacaktır.)
2. Sözleşmenin Konusu
İşbu Sözleşme’nin konusu TOBBUYUM’ un sahip olduğu internet sitesi “tobbuyum.com.tr” üzerinden üyenin faydalanma şartlarının belirlenmesidir.
3. Tarafların Hak ve Yükümlülükleri
3.1. Üye, “tobbuyum.com.tr” internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin kanunlar önünde doğru olduğunu, TOBBUYUM’un bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları aynen ve derhal tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.
3.2. Üye, oluşturduğu üyelik şifresini başka kişi ya da kuruluşlara veremez, üyenin söz konusu şifreyi kullanma hakkı bizzat kendisine aittir. Bu sebeple doğabilecek tüm sorumluluk ile üçüncü kişiler veya yetkili merciler tarafından TOBBUYUM’a karşı ileri sürülebilecek tüm iddia ve taleplere karşı, TOBBUYUM’un söz konusu izinsiz kullanımdan kaynaklanan her türlü tazminat ve sair talep hakkı saklıdır.
3.3. Üye, “tobbuyum.com.tr” internet sitesini kullanırken yasal mevzuat hükümlerine riayet etmeyi ve bunları ihlal etmemeyi baştan kabul ve taahhüt eder. Aksi takdirde, doğacak tüm hukuki ve cezai yükümlülükler tamamen ve münhasıran üyeyi bağlayacaktır.
3.4. Üye, “tobbuyum.com.tr” internet sitesini hiçbir şekilde kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız ve taciz edici şekilde, yasalara aykırı bir amaç için, başkalarının fikri ve telif haklarına tecavüz edecek şekilde kullanamaz. Ayrıca, üye başkalarının hizmetleri kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı faaliyet (spam, virüs, truva atı, vb.) ve işlemlerde bulunamaz.
3.5. “tobbuyum.com.tr” internet sitesinde üyeler tarafından beyan edilen, yazılan, kullanılan fikir ve düşünceler, tamamen üyelerin kendi kişisel görüşleridir ve görüş sahibini bağlar. Bu görüş ve düşüncelerin TOBBUYUM’la hiçbir ilgi ve bağlantısı yoktur. TOBBUYUM’un üyenin beyan edeceği fikir ve görüşler nedeniyle üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan ve üçüncü kişilerin beyan edeceği fikir ve görüşler nedeniyle üyenin uğrayabileceği zararlardan dolayı herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
3.6. TOBBUYUM, üye verilerinin yetkisiz kişilerce okunmasından ve üye yazılım ve verilerine gelebilecek zararlardan dolayı sorumlu olmayacaktır. Üye, “tobbuyum.com.tr” internet sitesinin kullanılmasından dolayı uğrayabileceği herhangi bir zarar yüzünden TOBBUYUM’dan tazminat talep etmemeyi peşinen kabul etmiştir.
3.7. Üye, diğer internet kullanıcılarının yazılımlarına ve verilerine izinsiz olarak ulaşmamayı veya bunları kullanmamayı kabul etmiştir. Aksi takdirde, bundan doğacak hukuki ve cezai sorumluluklar tamamen üyeye aittir.
3.8. İşbu üyelik sözleşmesi içerisinde sayılan maddelerden bir ya da birkaçını ihlal eden üye işbu ihlal nedeniyle cezai ve hukuki olarak şahsen sorumlu olup, TOBBUYUM’u bu ihlallerin hukuki ve cezai sonuçlarından arî tutacaktır. Ayrıca; işbu ihlal nedeniyle, olayın hukuk alanına intikal ettirilmesi halinde, TOBBUYUM'un üyeye karşı üyelik sözleşmesine uyulmamasından dolayı tazminat talebinde bulunma hakkı saklıdır.
3.9. TOBBUYUM'un her zaman tek taraflı olarak gerektiğinde üyenin üyeliğini silme, müşteriye ait dosya, belge ve bilgileri silme hakkı vardır. Üye işbu tasarrufu önceden kabul eder. Bu durumda, TOBBUYUM'un hiçbir sorumluluğu yoktur.
3.10. İnternet sitesi yazılım ve tasarımı TOBBUYUM mülkiyetinde olup, bunlara ilişkin telif hakkı ve/veya diğer fikri mülkiyet hakları ilgili kanunlarca korunmakta olup, bunlar üye tarafından izinsiz kullanılamaz, iktisap edilemez ve değiştirilemez.
3.11. TOBBUYUM tarafından “tobbuyum.com.tr” internet sitesinin iyileştirilmesi, geliştirilmesine yönelik olarak ve/veya yasal mevzuat çerçevesinde siteye erişmek için kullanılan İnternet servis sağlayıcısının adı ve Internet Protokol (IP) adresi, Siteye erişilen tarih ve saat, sitede bulunulan sırada erişilen sayfalar ve siteye doğrudan bağlanılmasını sağlayan internet sitesinin internet adresi gibi birtakım bilgiler toplanabilir.
3.12. TOBBUYUM kullanıcılarına daha iyi hizmet sunmak ve hizmetlerini iyileştirmek, sitenin kullanımını kolaylaştırmak için kullanımını kullanıcılarının özel tercihlerine ve ilgi alanlarına yönelik çalışmalarda üyelerin kişisel bilgilerini kullanabilir. TOBBUYUM, üyenin “tobbuyum.com.tr” internet sitesi üzerinde yaptığı hareketlerin kaydını bulundurma hakkını saklı tutar.
3.13. TOBBUYUM, üyenin kişisel bilgilerini yasal bir zorunluluk olarak istendiğinde veya (a) yasal gereklere uygun hareket etmek veya TOBBUYUM’a tebliğ edilen yasal işlemlere uymak; (b) TOBBUYUM ve “tobbuyum.com.tr” web sitesi ailesinin haklarını ve mülkiyetini korumak ve savunmak için gerekli olduğuna iyi niyetle kanaat getirdiği hallerde açıklayabilir.
3.14. “tobbuyum.com.tr” web sitesinin virüs ve benzeri amaçlı yazılımlardan arındırılmış olması için mevcut imkânlar dâhilinde tedbir alınmıştır. Bunun yanında nihai güvenliğin sağlanması için kullanıcının, kendi virüs koruma sistemini tedarik etmesi ve gerekli korunmayı sağlaması gerekmektedir. Bu bağlamda üye “tobbuyum.com.tr” web sitesine girmesiyle, kendi yazılım ve işletim sistemlerinde oluşabilecek tüm hata ve bunların doğrudan ya da dolaylı sonuçlarından kendisinin sorumlu olduğunu kabul etmiş sayılır.
3.15. TOBBUYUM, sitenin içeriğini dilediği zaman değiştirme, kullanıcılara sağlanan herhangi bir hizmeti değiştirme ya da sona erdirme veya “tobbuyum.com.tr” web sitesinde kayıtlı kullanıcı bilgi ve verilerini silme hakkını saklı tutar.
3.16. TOBBUYUM, üyelik sözleşmesinin koşullarını hiçbir şekil ve surette ön ihbara ve/veya ihtara gerek kalmaksızın her zaman değiştirebilir, güncelleyebilir veya iptal edebilir. Değiştirilen, güncellenen ya da yürürlükten kaldırılan her hüküm, yayın tarihinde tüm üyeler bakımından hüküm ifade edecektir.
3.17. Taraflar, TOBBUYUM’a ait tüm kayıtların tek ve gerçek münhasır delil olarak esas alınacağını ve söz konusu kayıtların bir delil sözleşmesi teşkil ettiği hususunu kabul ve beyan eder.
4. Sözleşmenin Feshi
İşbu sözleşme üyenin üyeliğini iptal etmesi veya TOBBUYUM tarafından üyeliğinin iptal edilmesine kadar yürürlükte kalacaktır. TOBBUYUM, üyenin üyelik sözleşmesinin herhangi bir hükmünü ihlal etmesi durumunda üyenin üyeliğini iptal ederek sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilecektir.
5. İhtilafların Halli
İşbu sözleşmeye ilişkin ihtilaflarda Ankara Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
6. Yürürlük
Üyenin, üyelik kaydı yapması üyenin üyelik sözleşmesinde yer alan tüm maddeleri okuduğu ve üyelik sözleşmesinde yer alan maddeleri kabul ettiği anlamına gelir. İşbu Sözleşme üyenin üye olması anında akdedilmiş ve karşılıklı olarak yürürlüğe girmiştir.
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
Hizmet Alan, işbu Ön Bilgilendirme Formu’nu kabul ederek, taraflar arasında akdedilecek olan Mesafeli Eğitim Satış Sözleşmesi’nden önce, Hizmet Veren tarafından verilecek eğitim hakkında eksiksiz bir şekilde bilgilendirildiğini kabul ve beyan etmektedir.
MADDE 1 – HİZMET VEREN BİLGİLERİ
Unvan : TOBB Uyum Danışmanlık Anonim Şirketi
(Bundan sonra kısaca “Hizmet Veren” olarak anılacaktır.)
Adres : TOBB İkiz Kuleler Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv. No:252 İç Kapı No:Z-24 (Sosyal Tesisler) Çankaya/Ankara
Telefon : 0 (312) 969 89 86
E-Posta : bilgi@tobbuyum.com.tr
Mersis No : 0845062791100001
MADDE 2 – HİZMET ALAN BİLGİLERİ
(Bundan sonra kısaca “Hizmet Alan” olarak anılacaktır.)
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU HİZMET/HİZMETLER
3.1. Sözleşme’ye konu hizmetin bilgileri aşağıda belirtildiği şekildedir.
Hizmet Açıklaması KDV Dahil Birim Fiyat
[Akredite MED-ARB Hakemliği Eğitimi] [15.000,00 TL]
3.2. Hizmet Alan, “tobbuyum.com.tr” isimli internet sitesi üzerinden satın aldığı hizmete ait yukarıda belirtilen hususlar hakkında bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini beyan ve kabul eder.
MADDE 4 – ÖDEME
4.1. Hizmet Alan, sözleşme konusu hizmetin yerine getirilebilmesi için ödeme işlemlerini internet sitesinde verilen bilgilere göre gerçekleştirmesi ve girdiği bilgilerin tamamının doğru ve eksiksiz olarak girilmesi gerektiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Verilen bilgilerde yanlışlık olması durumunda, hizmete ilişkin diğer bilgi ve belgelerin iletilememesinde Hizmet Veren’in bir sorumluluğu bulunmayacaktır, bundan dolayı tüm sorumluluk Hizmet Alan’a ait olacaktır.
4.2.Sözleşme konusu hizmete ilişkin ödemeler herhangi bir şekilde ödenmez veya banka kayıtlarından iptal edilir ise, Hizmet Veren işbu sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerinden kurtulmuş kabul edilecektir.
MADDE 5 – İPTAL, İADE VE DEĞİŞİKLİK
5.1. Hizmet Alan, eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar hiçbir gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile söz konusu eğitime katılmaktan vazgeçebilir. Hizmet Veren tarafından işbu talebin kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.
5.2. Eğitime başvuru yapıp eğitim ücretini ödeyen Hizmet Alan, belirlenen tarihte eğitime katılamayacağını eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar yazılı olarak bildirerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydının aktarılmasını talep edebilir. Bu durumda, bir sonraki eğitim düzenlendiği tarihte eğitim ücreti değişmiş ise ücret farkı Hizmet Alan’dan talep edilerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydı aktarılır. Fark ücret ödemeyi kabul etmeyen Hizmet Alan’ın daha önce ödemiş olduğu eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.
5.3. Hizmet Veren; eğitimin kapsamını, içeriğini ve durumun şartlarını gözeterek eğitim ücretine ve toplam eğitim saatine bağlı kalarak eğitim süresi içerisinde eğitimin şekli (fiziki/çevrimiçi), tarihi ve zamanında (gün/saat) ilişkin değişiklikleri her zaman ve tek taraflı olarak yapabilir. Bu değişikliklerin neticesinde eğitim süreci uzayıp kısalabilir.
5.4. Hizmet Veren; eğitimin kapsamına, içeriğine, toplam eğitim saatine ve eğitim ücretine bağlı kalarak durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü durumda yazılı bildirim yapmak şartı ile eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar bahse konu eğitimi ileri bir tarihe erteleyebilir.
Bu durumun gerçekleşmesi halinde Hizmet Alan, ilan edilen yeni eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile eğitime katılmaktan vazgeçip eğitim ücretinin iadesi isteyebilir. İşbu talebin Hizmet Veren tarafından kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.
5.5. Hizmet Veren; sözleşme konusu eğitimi, katılımcı sayısı veya diğer sebeplerle durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü hallerde yazılı bildirim yapmak şartı ile, eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar iptal edebilir.
Bu durum gerçekleştiği takdirde Hizmet Veren, Hizmet Alan’a gönderilen iptal bildiriminden sonra 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücretini, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade eder.
MADDE 6 - GENEL HÜKÜMLER
6.1.Hizmet Alan, internet sitesinden satışı yapılan hizmet hakkında bilgilendirildiğini ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Sözleşme, Hizmet Alan tarafından elektronik ortamda verilen onay tarihinde yürürlüğe girer.
6.2.Hizmet Veren, internet sitesinde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir. Hizmet ücretlerinin açık bir hata veya yanılma olduğu ortalama bir kişi tarafından anlaşılacak seviyede ve piyasa fiyatının çok altında olması halinde, işbu hatalı fiyata göre verilen tüm siparişlerin Hizmet Veren tarafından iptal edilme hakkı vardır. Hizmet Alan, böylesi bir durumda açık bir hata veya yanılma olması nedeniyle hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.
6.3. Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Hizmet Veren kayıtları kesin delil oluşturur.
6.4.Ön Bilgilendirme Formu ve Hizmet Alan tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura Sözleşme’nin ayrılmaz birer parçasıdır.
MADDE 7 - FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI
Hizmet Alan, fikri mülkiyet hakları Hizmet Veren’e ait olan ticari markaları, ticari adları, işaretleri ve benzeri tüm hak ve materyalleri yalnızca Hizmet Veren’in yazılı onayının alınması halinde kullanabileceğini kabul ve taahhüt eder.
MADDE 8 - GİZLİLİK
8.1. Hizmet Alan, sözleşmenin ifası sırasında veya herhangi bir şekilde öğrenilen, Hizmet Veren’e ilişkin ticari sır teşkil eden bilgi ve belgeleri gizli tutacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in yazılı izni olmadan söz konusu bilgi ve belgeleri ifşa edemez, yayınlayamaz, kamuya açıklayamaz, 3. şahıslara hiçbir şekilde aktaramaz, kullandıramaz veya onların menfaatine kullanamaz. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in bu nedenle uğrayabileceği her türlü zarardan sorumlu olacaktır.
8.2. İşbu madde sözleşmenin sona ermesinden sonra da süresiz olarak yürürlükte kalmaya devam edecektir.
MADDE 9 - SÖZLEŞMENİN SÜRESİ
Sözleşme, eğitim hizmetinin ifa edilmesiyle sona erer.
MADDE 10 - TEBLİGAT ADRESLERİ
Taraflar, herhangi bir adres değişikliğini diğer tarafa yazılı olarak bildireceğini, aksi halde Sözleşme’de yer alan adreslerin yasal tebligat adresi kabul edileceğini ve bu adreslere yapılan tebligatların diğer tarafça usulüne uygun şekilde tebliğ alınmış, okunmuş ve geçerli sayılacağını kabul, beyan ve taahhüt ederler.
MADDE 11 - UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ MAHKEME
11.1. Sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında Türk Hukuku ve Kanunları geçerli olacaktır.
11.2. Sözleşmeden kaynaklanan her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulması esastır.
11.3. Sözleşmeden kaynaklı her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulamaması durumunda, uyuşmazlık öncelikle arabuluculuk yöntemi ile; çözülememesi halinde ise tahkim dili Türkçe, tahkim yeri Ankara, hakem sayısı 3 (üç) olacak şekilde ve uyuşmazlığın esasına Türk hukuku uygulanacak şekilde nihai olarak tahkim yoluyla çözümlenecektir.
MESAFELİ EĞİTİM SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – TARAFLAR
1.1.HİZMET VEREN
Unvan : TOBB Uyum Danışmanlık Anonim Şirketi
(Bundan sonra kısaca “Hizmet Veren” olarak anılacaktır.)
Adres : TOBB İkiz Kuleler Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Blv. No:252 İç Kapı No:Z-24 (Sosyal Tesisler) Çankaya/Ankara
E-Posta : bilgi@tobbuyum.com.tr
Mersis No : 0845062791100001
1.2.HİZMET ALAN
(Bundan sonra kısaca “Hizmet Alan” olarak anılacaktır.)
MADDE 2 - SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu Sözleşme’nin konusu; Hizmet Veren tarafından işbu Sözleşme'de nitelikleri belirtilen eğitim hizmetinin verilmesine ilişkin kapsam ve koşullar ile Sözleşme’den kaynaklanan uyuşmazlık çözüm yollarının Hizmet Alan’a gösterilmesinden ibarettir.
MADDE - 3 SÖZLEŞME KONUSU HİZMET
3.1.İşbu Sözleşme’ye konu hizmetin bilgileri aşağıda belirtildiği şekildedir.
Hizmet Açıklaması KDV Dahil Birim Fiyat
[Akredite MED-ARB Hakemliği Eğitimi] [15.000,00 TL]
3.2. Hizmet Alan, “tobbuyum.com.tr” isimli internet sitesi üzerinden satın aldığı hizmete ait yukarıda belirtilen hususlar hakkında bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini beyan ve kabul eder.
MADDE 4 – ÖDEME
4.1.Hizmet Alan, işbu sözleşme konusu hizmetin yerine getirilebilmesi için ödeme işlemlerini internet sitesinde verilen bilgilere göre gerçekleştirmesi ve girdiği bilgilerin tamamının doğru ve eksiksiz olarak girilmesi gerektiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Verilen bilgilerde yanlışlık olması durumunda, hizmete ilişkin diğer bilgi ve belgelerin iletilememesinde Hizmet Veren’in bir sorumluluğu bulunmayacaktır, bundan dolayı tüm sorumluluk Hizmet Alan’a ait olacaktır.
4.2.Sözleşme konusu hizmete ilişkin ödemeler herhangi bir şekilde ödenmez veya banka kayıtlarından iptal edilir ise, Hizmet Veren işbu sözleşme ile belirlenen yükümlülüklerinden kurtulmuş kabul edilecektir.
MADDE 5 – İPTAL, İADE VE DEĞİŞİKLİK
5.1. Hizmet Alan, eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar hiçbir gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile söz konusu eğitime katılmaktan vazgeçebilir. Hizmet Veren tarafından işbu talebin kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere iade edilecektir.
5.2. Eğitime başvuru yapıp eğitim ücretini ödeyen Hizmet Alan, belirlenen tarihte eğitime katılamayacağını eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar yazılı olarak bildirerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydının aktarılmasını talep edebilir. Bu durumda, bir sonraki eğitim düzenlendiği tarihte eğitim ücreti değişmiş ise ücret farkı Hizmet Alan’dan talep edilerek aynı konudaki bir sonraki eğitime kaydı aktarılır. Fark ücret ödemeyi kabul etmeyen Hizmet Alan’ın daha önce ödemiş olduğu eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.
5.3. Hizmet Veren; eğitimin kapsamını, içeriğini ve durumun şartlarını gözeterek eğitim ücretine ve toplam eğitim saatine bağlı kalarak eğitim süresi içerisinde eğitimin şekli (fiziki/çevrimiçi), tarihi ve zamanına (gün/saat) ilişkin değişiklikleri her zaman ve tek taraflı olarak yapabilir. Bu değişikliklerin neticesinde eğitim süreci uzayıp kısalabilir.
5.4. Hizmet Veren; eğitimin kapsamına, içeriğine, toplam eğitim saatine ve eğitim ücretine bağlı kalarak durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü durumda yazılı bildirim yapmak şartı ile eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar bahse konu eğitimi ileri bir tarihe erteleyebilir.
Bu durumun gerçekleşmesi halinde Hizmet Alan, ilan edilen yeni eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar gerekçe göstermeksizin Hizmet Veren’e yapacağı yazılı bildirim ile eğitime katılmaktan vazgeçip eğitim ücretinin iadesi isteyebilir. İşbu talebin Hizmet Veren tarafından kabul edilmesi halinde, 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücreti, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade edilecektir.
5.5. Hizmet Veren; sözleşme konusu eğitimi, katılımcı sayısı veya diğer sebeplerle durumun şartlarını gözetip gerekli gördüğü hallerde yazılı bildirim yapmak şartı ile eğitim sürecinin başlamasına 3 (üç) iş günü kalana kadar iptal edebilir.
Bu durum gerçekleştiği takdirde Hizmet Veren, Hizmet Alan’a gönderilen iptal bildiriminden sonra 15 (on beş) iş günü içerisinde Hizmet Alan’dan alınan eğitim ücretini, banka komisyonları ve Hizmet Veren’e yüklenebilecek diğer masraflar hariç olmak üzere Hizmet Alan’a iade eder.
MADDE 6 - GENEL HÜKÜMLER
6.1. Hizmet Alan, internet sitesinden satışı yapılan hizmet hakkında bilgilendirildiğini ve elektronik ortamda bu hususlara ilişkin gerekli teyidi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu sözleşme, Hizmet Alan tarafından elektronik ortamda verilen onay tarihinde yürürlüğe girer.
6.2.Hizmet Veren, internet sitesinde oluşabilecek dizgi ve sistem hatalarından kaynaklanan fiyat ve içerik hatalarından sorumlu değildir. Hizmet ücretlerinin açık bir hata veya yanılma olduğu ortalama bir kişi tarafından anlaşılacak seviyede ve piyasa fiyatının çok altında olması halinde, işbu hatalı fiyata göre verilen tüm siparişlerin Hizmet Veren tarafından iptal edilme hakkı vardır. Hizmet Alan, böylesi bir durumda açık bir hata veya yanılma olması nedeniyle hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.
6.3. İşbu Sözleşme'den ve/veya uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde Hizmet Veren kayıtları kesin delil oluşturur.
6.4.Ön Bilgilendirme Formu ve Hizmet Alan tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen fatura işbu Sözleşme’nin ayrılmaz birer parçasıdır.
MADDE 7 - FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI
Hizmet Alan, fikri mülkiyet hakları Hizmet Veren’e ait olan ticari markaları, ticari adları, işaretleri ve benzeri tüm hak ve materyalleri yalnızca Hizmet Veren’in yazılı onayının alınması halinde kullanabileceğini kabul ve taahhüt eder.
MADDE 8 - GİZLİLİK
8.1. Hizmet Alan, işbu sözleşmenin ifası sırasında veya herhangi bir şekilde öğrenilen, Hizmet Veren’e ilişkin ticari sır teşkil eden bilgi ve belgeleri gizli tutacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in yazılı izni olmadan söz konusu bilgi ve belgeleri ifşa edemez, yayınlayamaz, kamuya açıklayamaz, 3. şahıslara hiçbir şekilde aktaramaz, kullandıramaz veya onların menfaatine kullanamaz. Hizmet Alan, Hizmet Veren’in bu nedenle uğrayabileceği her türlü zarardan sorumlu olacaktır.
8.2. İşbu madde sözleşmenin sona ermesinden sonra da süresiz olarak yürürlükte kalmaya devam edecektir.
MADDE 9 - SÖZLEŞMENİN SÜRESİ
Sözleşme, eğitim hizmetinin ifa edilmesiyle sona erer.
MADDE 10 - TEBLİGAT ADRESLERİ
Taraflar, herhangi bir adres değişikliğini diğer tarafa yazılı olarak bildireceğini, aksi halde Sözleşme’de yer alan adreslerin yasal tebligat adresi kabul edileceğini ve bu adreslere yapılan tebligatların diğer tarafça usulüne uygun şekilde tebliğ alınmış, okunmuş ve geçerli sayılacağını kabul, beyan ve taahhüt ederler.
MADDE 11 - UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ MAHKEME
11.1. İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında Türk Hukuk ve Kanunları geçerli olacaktır.
11.2. Bu sözleşmeden kaynaklanan her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulması esastır.
11.3. Bu sözleşmeden kaynaklı her türlü uyuşmazlığın taraflarca dostane müzakereler ile çözüme kavuşturulamaması durumunda, uyuşmazlık öncelikle arabuluculuk yöntemi ile; çözülememesi halinde ise tahkim dili Türkçe, tahkim yeri Ankara, hakem sayısı 3 (üç) olacak ve uyuşmazlığın esasına Türk hukuku uygulanacak şekilde nihai olarak tahkim yoluyla çözümlenecektir.
MADDE 12 - YÜRÜRLÜK
12.1.İşbu sözleşme taraflar arasında eğitimin satın alındığı tarihte akdedilmiştir.
12.2.Hizmet Alan, gerek sipariş verilmeden önce internet sitesinde ön bilgilendirme formunu gerekse de sipariş verildikten sonra işbu sözleşmeyi okuduğunu, içerdiği tüm bilgi ve koşulları kabul ettiğini kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.
Açık Rıza Metni
TOBB Uyum Danışmanlık ve Anonim Şirketi (“Şirket”) tarafından, kişisel verilerimin işlenmesinden önce, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun “Veri Sorumlusunun Aydınlatma Yükümlülüğü” başlıklı 10. maddesi uyarınca, Eğitim Alan Katılımcılar İçin Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni ile işlenen kişisel verilerim hakkında bilgilendirildim.
Bu doğrultuda, kişisel verilerimin (Ad, Soyad, T.C. Kimlik Numarası, Doğum Tarihi, Telefon, E-posta Adresi, Adres, Fatura Bilgileri); Şirket’e ait “tobbuyum.com.tr” uzantılı internet sitesi aracılığıyla, Şirket ile aramızda kurulan sözleşmenin ifası amacıyla, yurt dışında bulunan Google LLC ve Zoom Video Communications, Inc ile paylaşılmasına açıkça rıza veriyorum.
Ayrıca, TOBB UYUM Danışmanlık ve Anonim Şirketi tarafından; eğitimlerde alınacak video, görüntü ve ses kayıtlarımın reklam, pazarlama amacıyla işlenmesine ve TOBB Uyum’a ait sosyal medya hesapları ve Uyum Bilgi Sistemi üzerinden paylaşılmasına izin veriyorum.
Ek olarak, Şirket’e ait kvkk@tobbuyum.com.tr adresine e-posta yoluyla başvuruda bulunarak, verilerimin işlenmesine ilişkin onayımı her zaman geri çekebileceğim hakkında bilgi sahibiyim.
Ticari Elektronik İleti Onay
Metni
TOBB UYUM Danışmanlık Anonim Şirketi tarafından sunulacak her türlü ürün ve hizmete ilişkin
olarak, bizzat kendisi ve/veya hizmet sağlayıcılar tarafından; her türlü
reklam, kampanya, promosyon, tanıtım ve bilgilendirme amaçları ile tarafıma
kısa mesaj (SMS), elektronik posta, telefon, çağrı merkezi ve benzeri her türlü
elektronik iletişim aracı ile ticari elektronik ileti gönderilmesini kabul
ediyorum.